Platforma PfizerPro, lansată în România pentru profesioniștii din domeniul sănătății

  • PHARMA



Platforma de informare PfizerPro este disponibilă începând de luna aceasta profesioniștilor din domeniul sănătății din România sub o formă nouă și mult mai ușor de accesat. PfizerPro este un spațiu virtual unde profesioniștii din domeniul sănătății pot accesa rapid și ușor informații actualizate și relevante despre terapiile disponibile în România sau cele mai noi cercetări și inovații din domeniul medical conexe cu portofoliul Pfizer.

Platforma PfizerPro oferă informații comprehensive și rezultate ale studiilor clinice despre tratamentele disponibile în România, acces gratuit la materiale educaționale, webinarii, studii de caz și alte resurse de învățare continuă. Mai mult decât atât, prin intermediul PfizerPro, profesioniștii din domeniul sănătății au acces la surse sigure, informații detaliate și de ultimă oră pentru ariile terapeutice de interes, precum și la actualizări periodice despre noutățile și evenimentele organizate de Pfizer în România.

abonare

Înregistrarea în platforma PfizerPro este disponibilă gratuit cadrelor medicale. Medicii și profesioniștii din domeniul sănătății o pot realiza prin câțiva pași simpli, prin accesarea PfizerPro și de aici apăsând butonul Înregistrare pentru a crea un cont. Procesul este simplu și rapid, iar datele sunt protejate conform legislației în vigoare.

Pfizer Pro
Sursa: Pixabay

Aliniere la trendurile globale

Anul 2020 și contextul pandemic au reprezentat un moment de cotitură în ceea ce privește modul în care informația medicală este distribuită și accesată. Portalurile, platformele și website-urile cu conținut medical de calitate au înregistrat creșteri record de trafic, în timp ce încurajarea engagement-ului digital individual necesită materiale de informare mai bogate și mai personalizate. Așteptările și preferințele publicului privind canalele și sursele de informare au crescut, există o continuă nevoie de adaptare la această nouă realitate, prin conținut științific care răspunde în timp aproape real întrebărilor esențiale.

Potrivit datelor internaționale furnizate de Veeva Pulse în cadrul raportului Veeva Pulse Field Trends, un etalon trimestrial al industriei pentru implicarea profesioniștilor din domeniul sănătății la nivel global și regional, companiile din domeniul sănătății produc în prezent de 3,5 ori mai mult conținut digital medical decât materiale tipărite. Această constatare evidențiază nevoia de creștere a conținutului de marketing digital generat pentru interacțiuni de tip one-to-many, cum ar fi site-uri web, bannere web, căutări plătite, rețele sociale și videoclipuri.

În plus, mai mult de jumătate din conținutul digital se concentrează pe ad-uri ce au în focus detalierea beneficiilor terapiilor, e-mailuri, indicații și alte informații relevante operaționale, menite să creeze interacțiuni digitale din ce în ce mai personalizate. Lansarea platformelor cu conținut medical, cum este și platforma PfizerPro, reprezintă un pas important în alinierea la trendurile globale privind comunicarea specializată, dar și un exercițiu de sprijin în direcția evoluției conversației pe subiecte medicale.

Ce spun statisticile că este important pentru profesioniștii din domeniul sănătății

Potrivit unui sondaj realizat de AnswerLab, o echipa internațională formată din peste 250 de experți în cercetare, deși profesioniștii din domeniul sănătății nu vizitează foarte des site-urile companiilor farmaceutice, există anumite momente în care acestea sunt esențiale, cum ar fi:

  • Apariția unui medicament nou
  • Atunci când un medicament este prescris mai rar pacienților, iar nevoia de documentare și verificare a studiilor clinice este ridicată
  • Aprobarea unei noi indicații pentru un tratament
  • O nouă metodă de administrare pentru un tratament existent
  • Ajustarea dozelor de tratament
  • Contraindicații și interacțiunea cu situații deosebite ale pacienților
  • Informații legate de siguranța tratamentului
  • Informații educaționale și resurse pentru pacienți, pentru o mai bună comunicare cu aceștia.

De la debutul pandemiei de COVID companiile care plasează pacientul în centrul operațiunilor au acționat rapid pentru a răspunde nevoilor de informare ale profesioniștilor din domeniuprofel sănătății și ale pacienților.

Potrivit raportului internațional THE GAPS BETWEEN HCP DEMAND AND PHARMA SUPPLY OF MEDICAL INFORMATION care analizează în detaliu modul în care ar trebui să evolueze comunicarea și interacțiunea între companiile farmaceutice și profesioniștii din domeniul sănătății, odată cu ieșirea din pandemie, industria farmaceutică a dat semne că rămâne în urmă în ceea ce privește maturitatea digitală și, prin urmare, schimbarea va fi generată de creșterea investițiilor în dezvoltarea propriilor site-uri web și platforme, demers ce va fi tot mai important în era digitalizării.